Bilbao, Baskenland, Tapas, En Toch Ook Studeren - Reisverslagen van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu Bilbao, Baskenland, Tapas, En Toch Ook Studeren - Reisverslagen van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu

Bilbao, Baskenland, Tapas, En Toch Ook Studeren

Hallo lui,

Komend semester zal ik mij de stad Bilbao eigen gaan maken. Dit natuurlijk vanaf het begin dat ik er zal zijn. Hoe zijn de mensen in Baskenland? Hoe is het om te studeren aan Universidad de Deusto? Valt er te overleven op alleen tapas? We gaan het allemaal meemaken. Mede mogelijk gemaakt door waarbenjij.nu, kunnen de geïnteresseerden onder jullie mij als vanouds volgen.
Het principe is hetzelfde. Ik schrijf plezante berichtjes over dingen die ik meemaak, nieuwsfeitjes en andere zaken die voor sommigen weer een mening uitlokken. Schroom daarom niet om af en toe een verhaaltje te lezen, of om een zeker berichtje achter te laten. Zo geef ik niet alleen een teken af dat ik nog leef, maar ook dat het goed gaat met jullie. Zo niet, dan niet, dan maken we er weinig worden over vuil; of ja, misschien een paar.

Puntje bij paaltje: ik schrijf, jullie lezen(of niet).

Buenas tardes, om maar in de stemming te komen.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2011

Hectisch maar avontuurlijke dagen

28 April 2011

Een verdwaalde Geldroppenaar in Euskadi

07 Maart 2011

Long time no see

15 Februari 2011

Hè wat? Ja hè!

07 Februari 2011

Toewijding aan school
Sjoerd

Vond mijn oorsprong in een idyllisch dorpje genaamd Geldrop. Studerend aan Tilburg University, Bentley University(Boston,USA) en Deusto University(Bilbao,Spanja). Gezegd mag worden dat het leven ook leuke dingen met zich meebrengt.

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15159

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 Mei 2011

Bilbao, Baskenland, Tapas, En Toch Ook Studeren

30 Augustus 2010 - 21 December 2010

Boston; Introductie tot Amerika

Landen bezocht: