Hè wat? Ja hè! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu Hè wat? Ja hè! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu

Hè wat? Ja hè!

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

15 Februari 2011 | Spanje, Bilbao

Met zekerheid genomineerd als meest nutteloze blog bericht aller tijden, zal hij, die zich in Bilbao, Spanje bevindt, opnieuw een interessant bericht proberen te plaatsen.

Hoewel er niet zoveel gebeurd is de laatste tijd, zal ik het maar gewoon toegeven: HET IS NOG STEEDS ONTIEGELIJK GEZELLIG HIER!

Jaja mensen mensen, als het niet rijmt zeggen we het gewoon twee keer, dus bij deze: winnaar van het meest nutteloze blog bericht anno 15/16 februari '11.

Arrivederci

• 16 Februari 2011 - 07:52

Irene:

Wat is de reden dat je hem hebt geschreven dan? :p Toch bedankt voor deze zeer verrassende, leuke en interessante informatie ;) En een ontiegelijk gezellige dag dan maar weer vandaag!

Xxxxxxxx

• 16 Februari 2011 - 08:14

Madre:

Misschien kun je het dan toch laten rijmen de volgende keer. Tenslotte zit je in het land van de Sint.

• 16 Februari 2011 - 13:26

Sonja:

Proficiat Sjoerd, het is je gelukt...
    Ik vraag me nu wel af waar je het dan precies zo ontiegelijk gezellig mee hebt ;-)
    Ik hoor heel graag meer over dit goede nieuws!

• 16 Februari 2011 - 14:53

Gertjan:

Zo schep je wel verwachtingen voor je volgende berichtje :)

Sjoerd

Vond mijn oorsprong in een idyllisch dorpje genaamd Geldrop. Studerend aan Tilburg University, Bentley University(Boston,USA) en Deusto University(Bilbao,Spanja). Gezegd mag worden dat het leven ook leuke dingen met zich meebrengt.

Actief sinds 19 Aug. 2010