Teken van een nieuw begin - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu Teken van een nieuw begin - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu

Teken van een nieuw begin

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

06 Januari 2011 | Nederland, Geldrop

Hallo lui,

Komend semester zal ik mij de stad Bilbao eigen gaan maken. Dit natuurlijk vanaf het begin dat ik er zal zijn. Hoe zijn de mensen in Baskenland? Hoe is het om te studeren aan Universidad de Deusto? Valt er te overleven op alleen tapas? We gaan het allemaal meemaken. Mede mogelijk gemaakt door waarbenjij.nu, kunnen de geïnteresseerden onder jullie mij als vanouds volgen. Het principe is hetzelfde. Ik schrijf plezante berichtjes over dingen die ik meemaak, nieuwsfeitjes en andere zaken die voor sommigen weer een mening uitlokken. Schroom daarom niet om af en toe een verhaaltje te lezen, of om een zeker berichtje achter te laten. Zo geef ik niet alleen een teken af dat ik nog leef, maar weet ik ook dat het goed gaat met jullie. Zo niet, dan niet, dan maken we er weinig worden over vuil; of ja, misschien een paar.
Puntje bij paaltje: ik schrijf, jullie lezen(of niet).

Over twee weken staat m'n vertrek gepland. In de tussentijd blijft het voor de gelovigen nog even boterhammen met kaas en mosterd. Het (andere) goede leven gaat dan vanaf 20 januari van start :D

Buenas tardes, om maar in de stemming te komen.

  • 06 Januari 2011 - 20:20

    Jip:

    Helemaal aangepast in de Spanje sfeer!
    Nice.
    Ik lees alles B-) altijd.

  • 06 Januari 2011 - 21:31

    Tio Pancho:

    Hola Sjoerd, que tengas un buen viaje! Nos comunicamos...

  • 07 Januari 2011 - 09:47

    Annemieke:

    Jij schrijft (uitermatig prettig) en ik lees en laat af en toe een reactie achter. Ik zeg: ik ben er klaar voor!

  • 07 Januari 2011 - 14:40

    Jimmy:

    Heey Sjoerd,

    Succes in spanje en ook met je spaans want dat zal lastig worden denk ik xD.
    De plaatjes van je stad zien er iig aantrekkelijk uit dus hopelijk de vrouwen daar ook xD.

  • 09 Januari 2011 - 08:29

    Madre:

    Eindelijk gelezen! Nu nog even "genieten" in Geldrop en dan weer een nieuw avontuur! Divertirse pronto! (Of zoiets!)

  • 09 Januari 2011 - 13:26

    Maaike:

    Hey Sjoerd, heel veel plezier en succes in Spanje! Ik blijf je verhalen met plezier lezen :-) (je 'achterstand' in vliegen heb je geloof ik inmiddels wel ingehaald hè :-P)

  • 09 Januari 2011 - 19:50

    Sonja:

    Hey Sjoerd,

    Het wordt weer leuk! En geloof me, overleven op tapas zal geen enkel probleem zijn. Ben benieuwd of ze daar ook de in het zuiden bekende Tinto de Verano schenken. Zucht, zin in vakantie... :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Vond mijn oorsprong in een idyllisch dorpje genaamd Geldrop. Studerend aan Tilburg University, Bentley University(Boston,USA) en Deusto University(Bilbao,Spanja). Gezegd mag worden dat het leven ook leuke dingen met zich meebrengt.

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 15170

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 Mei 2011

Bilbao, Baskenland, Tapas, En Toch Ook Studeren

30 Augustus 2010 - 21 December 2010

Boston; Introductie tot Amerika

Landen bezocht: