Op naar afscheid - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu Op naar afscheid - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Sjoerd Klomp - WaarBenJij.nu

Op naar afscheid

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

20 Augustus 2010 | Nederland, Geldrop

Heey beste mensen, beste vrienden, goede vrienden, alleraardigste familieleden en (ex)klasgenoten,

de meeste van jullie hebben op dit moment kennis genomen van mijn avontuur.
Voor de mensen die dit onbekend in de oren klinkt; vanaf 30 augustus ben ik te vinden in Waltham, een voorstad van Boston. Daar zal ik een management opleiding gaan volgen aan Bentley University.

Op deze site, het welbekende waarbenjij.nu, zal ik op z'n tijd eens een prachtverhaal plaatsen.
Als je het interessant vindt om mijn "avontuur" te volgen, kun je je inschrijven om updates te ontvangen. Wanneer je hier al een mail over hebt gehad, heb ik je in een mailinglist geplaatst, waar je natuurlijk ook weer uit kunt als je dit wilt. Mocht je nog mensen kennen waarvan jij denkt dat ze dit ook leuk vinden, ben je vrij om mijn pagina door te sturen ;)
Over 10 dagen vertrek ik dus! Nu moet ik zeker gaan beschrijven hoeveel zin ik er in heb, maar woorden schieten te kort ghehe, Je kan het je voorstellen, hoop ik voor je, dat je super veel zin hebt om te gaan, maar dat je aan de andere kant alles achter moet laten.
Genoeg hierover, het wordt supervet!!

Ik zou zeggen, als ik je niet meer zie voor de 30e, een goed leven, en blijf me volgen op deze site, zodat we mekaar niet helemaal uit het oog verliezen!
Vrede

  • 20 Augustus 2010 - 18:33

    Irene:

    Ik ben jaloers!(a)
    en kan jou niet missen... :(
    Wel veel schrijven he! ben nl heel erg benieuwd wat je daar allemaal uitspookt :p

    xxx

  • 21 Augustus 2010 - 09:20

    Sonja:

    Hé Sjoerd,

    Kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt. Het is spannend maar het wordt een geweldige mooie tijd!!!

    "God bless...!"

  • 23 Augustus 2010 - 11:16

    Ruud:

    Hey Sjoerd!

    Even een berichtje uit Spanje! Hopelijk heb je een mooi afscheidsfeest gehad. Veel succes in Amerika, we onderhouden contact!

    Gr. Ruud

  • 29 Augustus 2010 - 09:47

    Sandra & Rich:

    Fijne reis vandaag!!!

  • 30 Augustus 2010 - 14:15

    Patrick & Inge:

    Eey Sjoerd!

    Leuk je afgelopen zaterdag nog even gezien te hebben met een Vietnamese loempia in mond en hand! Een echte goede maagvoorbereiding van het voedzame bestaan wat je daar zal gaan leiden ;)

    Fijne trip ( alhoewel je zal er misschien al zijn? )
    voor de zoveelste (tot vervelends toe) keer wensen we je heel veel suc6 en plezier outhere! zet 'm op!!!!

    Veel liefs Patrick & Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Vond mijn oorsprong in een idyllisch dorpje genaamd Geldrop. Studerend aan Tilburg University, Bentley University(Boston,USA) en Deusto University(Bilbao,Spanja). Gezegd mag worden dat het leven ook leuke dingen met zich meebrengt.

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 15174

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 Mei 2011

Bilbao, Baskenland, Tapas, En Toch Ook Studeren

30 Augustus 2010 - 21 December 2010

Boston; Introductie tot Amerika

Landen bezocht: